sobota, 17 października 2015

INFO!



Witam Was kochani bardzo serdecznie! Muszę przyznać z bólem serca,że bardzo zaniedbałam tego bloga i nie mam na to żadnego wytłumaczenia.Nie będę pisała,że miałam wiele spraw i brak czasu na cokolwiek bo wiem,że tak naprawdę to Was nie interesuje. Chciałam Wam powiedzieć,że nie zapomniałam o Fear. To opowiadanie jest jak moje dziecko więc chcę o nie dbać, już zawsze pozostanie w moim sercu ponieważ bardzo na mnie wpłynęło. Zaczęłam je i tak jak zaplanowałam chce to skończyć. Bądźcie gotowi na nowe rozdziały bo już powracam, mam nadzieję,że jeszcze ze mną jesteście. Dziękuję Wam za wszystko...

- Weronika "Shawty" xoxo 

DO NASTĘPNEGO!!! 

Ps. Czy byłby ktoś zainteresowany zrobieniem szablonu na tego bloga? Proszę odezwijcie się, liczę na Was! 

2 komentarze:

  1. Masz rację; nie interesuje mnie specjalnie dlaczego Cię nie było, bo po prostu byłam wkurzona, że nic nie dodajesz! Ale hej! Skoro wracasz to bardzo się cieszę i nie mogę się doczekać nowego rozdziału :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo,naprawde!!! Po prostu myślałam,ze juz każdy zapomniał o mnie i o tym ff ale ja o Was nigdy nie zapomnę!!!! Juz wkrótce ❤❤❤

      Usuń